Институт за јавно здравље Војводине

На основу члана 192. Закона о раду (Сл. гласник РС бр. 24/2005, 61/2005, 54/2009, 32/2013, 75/2014, 13/2017-одлука УС, 113/2017 и 95/2018-аутентично тумачење), чл. 7- 9. Посебног колективног уговора за здравствене установе чији је оснивач Република Србија, аутономна покрајина и јединица локалне самоуправе (Сл. гласник РС бр. 96/2019, 58/2020-Aнекс I), Сагласности Комисије за давање сагласности  за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава бр. 112-02-647/2023-02 од 12. јуна 2023. године  и Одлуке в.д. директора бр.01-1735/1 од 11.12.2023.  године  в.д. директора Института за јавно здравље Војводине расписује

 

Ј А В Н И   О Г Л А С

за пријем у радни однос укупно 3 извршиоца

 

НА ОДРЕЂЕНО И ПУНО РАДНО ВРЕМЕ :

 

  • ЗДРАВСТВЕНИ САРАДНИК СПЕЦИЈАЛИСТА ТОКСИКОЛОШКЕ ХЕМИЈЕ/САНИТАРНЕ ХЕМИЈЕ  - 1 извршилац, због повећаног обима посла, на одрђено и пуно радно  време, али не дуже од 24 месеца, у Одсеку лабораторијских служби у Центру за хигијену и хуману екологију

 

Услов:

 

  • високо образовање на студијама другог степена (мастер академске студије) хемије по пропису који уређује високо образовање, почев од 10. септембра 2005. Године односно на на основним студијама технологије или хемије у трајању од најмање четири године, по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године.
  • специјалистички испит из санитарне хемије/токсиколошке хемије
  • знање рада на рачунару
  • најмање 1 година радног искуства у звању специјалисте санитарне хемије/токсиколошке хемије

 

Опис послова:

 

  • води евиденцију о пријему узорака
  • обавља послове предвиђене програмом специјализације за одређену област здравствене заштите
  • обавља лабораторијске анализе у области токсиколошке/санитарне
  • контролише узимање узорака, обрађује и тумачи добијене резултате
  • учествује у припремама за увођење нових метода рада и обраде података и извештаја
  • управља токовима отпада
  • за свој рад одговара непосредном руководиоцу
  • спроводи принципе добре лабораторијске праксе и добре хигијенске праксе;
  • обавља послове у складу са писменим овлашћењем које му изда непосредни руководилац а који су везани за систем менаџмента сагласно захтевима стандарда SRPS ISO/IEC 17025;
  • обавља послове узорковања и хемијске, физикохемијске и технолошке анализе на терену и у лабораторији, као и оцењивање резултата лабораторијских испитивања;
  • учествује у изради стручних анализа, извештаја и мишљења;
  • ради на сталном усавршавању постојећих и проналажењу нових метода за израду хемијских и осталих анализа;
  • учествује у изради студија, елабората итд. из своје области;
  • обавезан/на је да послове здравственог сарадника – аналитичара у екотоксиколошкој лабораторији обавља у свим организационим јединицама Центра за хигијену и хуману екологију, према распореду радног времена који унапред утврди  Послодавац.
  • учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора
  • обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao одређена знања и звања а по налогу директора

 

 

Заинтересовани кандидати за радно место Здравственог сарадника специјалисте  токсиколошке хемије/санитарне хемије  подносе:

  • пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
  • оверену фотокопију дипломе/ уверења  о стеченом звању  дипл. хемичар/мастер хемичар
  • оверену фотокопију дипломе/уверења о положеном специјалистичком испиту из токсиколошке хемије/санитарне хемије
  • фотокопију/очитану личну карту
  • фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена)

 

  • РУКОВОДИЛАЦ ФИНАНСИЈСКО-РАЧУНОВОДСТВЕНИХ ПОСЛОВА - ШЕФ ОДСЕКА ЗА ФИНАНСИЈСКО-РАЧУНОВОДСТВЕНЕ ПОСЛОВЕ - 1 извршилац, због повећаног обима посла, на одрђено и пуно радно  време, али не дуже од 24 месеца, у Одсеку за финансијско-рачуноводствене послове у Служби за правне и економско-финансијске послове

       

  Услови:

  • високо образовање на основним академским студијама економије у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, односно специјалистичким струковним студијама, по пропису који уређује високо образовање почев од 10. септембра 2005. године односно на основним студијама економије у трајању од најмање четири године, по пропису који је уређивао   високо образовање до 10. септембра 2005. године
  • знање рада на рачунару
  • најмање пет година радног искуства у струци

 

Опис послова:

  • ради на унапређењу рада и организације Одсека
  • сачињава извештаје из делокруга свог рада и доставља их начелнику Службе
  • планира, контролише, и извештава начелника Службе о раду Одсека
  • координира и контролише обављање свих финансијско-рачуноводствених послова;
  • координира израду и припрему финансијских извештаја;
  • одговорно је лице за израду и ажурирање процедура и других аката финансијског управљања и контроле
  • овлашћено је лице за успостављање, одржавање и редовно ажурирање система финансијског управљања и контроле
  • прикупља податке потребне за израду појединачних и општих аката из финансијско-рачуноводствене области и даје мишљење о њима
  • сарађује са органима контроле, омогућава увид у пословање, пружа потребна обавештења и поступа по примедбама у складу са важећим прописима,
  • предлаже начелнику Службе  одлуке о начину реализације финансијских и рачуноводствених послова;
  • прати правне прописе и контролише спровођење законитости наменског и економичног трошења финансијских средстава;
  • контролише наменско коришћење и економичност средстава приликом склапања уговора;
  • координира израду финансијских прегледа анализа и извештаја
  • прати финансијско стање Института остваривање прихода и расхода;
  • учествује у изради плана набавки за потребе Одсека;
  • пружа стручну помоћ у припреми пројеката, изради планова и програма у оквиру послова и организације рада Института а у вези са финансијско-рачуноводственим пословима;
  • обавља консултације са начелником Службе приликом давања сагласности за покретање судског поступка у складу са законом ради наплате доспелих потраживања;
  • пружа стручну помоћ у сачињавању извештаја о наменском утрошку пренетих средстава од стране финансијера и суфинансијера пројеката и програма у складу са закљученим уговорима;
  • одговорно је лице за вођење и контролу евиденције присуства запослених у Одсеку
  • учествује у праћењу реализације уговорних обавеза Института;
  • обавезна/ан је да обавља послове дипломираног економисте у организационим јединицама Службе за правне и економско-финансијске послове, према распореду радног времена који унапред утврди  Послодавац.
  • учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора
  • обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao одређена знања и звања а по налогу непосредног руководиоца.

 

Заинтересовани кандидати за радно место Руководиоца финансијско-рачуноводствених послова - шефа Одсека за финансијско-рачуноводствене послове подносе:

  • пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
  • оверену фотокопију дипломе/ уверења  о стеченом звању  дипломирани/мастер економиста 
  • фотокопију/очитану личну карту
  • фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена)

 

НА НЕОДРЕЂЕНО И ПУНО РАДНО ВРЕМЕ:

 

  • ДОКТОР МЕДИЦИНЕ - 1 извршилац,  на неодређено и пуно радно време у  Одсеку за обавезне здравствене прегледе одређених категорија запослених у Центру за контролу и превенцију болести

Услови:

  • Високо образовање на интегрисаним академским студијама медицине, по пропису који уређује високо образовање, почев од 10. септембра 2005 или на основним студијама медицине у трајању од најмање пет година по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године;
  • стручни испит
  • лиценца
  • најмање шест месеци радног искуства у звању доктора медицине
  • возачка дозвола Б категорије

 

Опис послова:

 

  • обавља послове предвиђене програмом специјализације за одређену област здравствене заштите
  • обавља сродне послове по налогу лекара специјалисте (ментора) и непосредног руководиоца из одговарајућег центра
  • за свој рад одговара ментору и помоћнику директора за образовну и научно-истраживачку делатност и непосредном руководиоцу.
  • Под надзором и по налогу непосредног руководиоца и специјалисте епидемиолога, спроводи:
  • епидемиолошко испитивање лица оболелих, експонираних и сумњивих на инфективну болест као и носилаца узрочника инфективних болести, на инфективном одељењу и на терену, укључујући анкетирање, постављање индикација и надзор над узимањем биолошког материјала за лабораторијске анализе од особе за коју се сумња да је оболела од инфективне болести
  • узоркује потенцијално заразни биолошки материјал за лабораторијске анализе у Центру, на инфективном одељењу и на терену
  • спроводи здравствени надзор над лицима који су носиоци узрочника инфективних болести,
  • спроводи епидемиолошку обраду и анализу пријава обољења/смрти од инфективне болести, пријава сумњи на инфективну болест и пријаве лабораторијски утврђеног узрочника инфективних болести;
  • спроводи епидемиолошки надзор над инфективним болестима у епидемијама;
  • спроводи надзор над путницима у међународном саобраћају;
  • послови према трећим лицима из делокруга рада одељења;
  • послови према трећим лицима из делокруга рада Центра укључујучи обавезне здравствене прегледе у Центру и на терену;
  • бави се научно-истраживачким радом;
  • сарађује са инспекцијским службама;
  • обавезан/на је да послове доктора медицине обавља у свим организационим јединицама Центра за контролу и превенцију болести према распореду радног времена који унапред утврди  Послодавац.
  • обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao одређена знања и звања;
  • учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора или Управног одбора Института;
  • Посебни услови:
  • рад на терену (поједине групације становништва у здравственим установама и на инфективним одељењима);
  • повремена изложеност инфективном материјалу и агенсима непознатог порекла
  • повремено додатно ангажовање у случају ванредних стања и епидемија и појаве болести од већег епидемиолошког значаја, по налогу непосредног руководиоца

 

 Заинтересовани кандидати за радно место Доктора медицине  подносе:

  • пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
  • оверену фотокопију дипломе/ уверења  о стеченом звању доктора медицине
  • оверену фотокопију уверења о положеном стручном испиту
  • оверена фотокопија лиценце издате од стране надлежне коморе (или решења надлежне коморе о постојању услова за издавање лиценце),
  • фотокопију/ очитану личну карте
  • фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена)
  • фотокопију возачке дозволе Б категорије

                                                                                                                                                                                                                                      II.

Јавни оглас ће бити објављен на интернет порталима Института за јавно здравље Војводине, Националне службе за запошљавање и Министарства здравља Републике Србије.

Рок за пријаву кандидата је 8 (осам) дана од дана објављивања  јавног огласа на интернет порталу  Националне службе за запошљавање.

 

Пријавом на оглас кандидат даје сагласност за обраду података о личности у сврху избора за пријем у радни однос . Подаци се не могу користити у друге сврхе.

 

Сви појмови наведени у мушком роду подразумевају без дискриминације и појмове у женском роду.

 

Кандидати који испуњавају услове јавног огласа могу бити позвани на разговор уколико су потребне додатне информације које могу бити важне за доношење одлуке о пријему.

 

Пријаву са потребном документацијом у затвореној коверти  доставити поштом на адресу  Футошка 121,  са назнаком  ''пријава за јавни оглас за радно место ( навести назив радног места)'' или предати лично  на писарницу  Института за јавно здравље Војводине (II међуспрат,  канцеларија бр. 53).

 

Учесницима јавног огласа доставиће се путем поште обавештење о изабраном кандидату заједно са документима која су предали уз пријаву.

 

Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се узимати у разматрање.

 

 

                                                                                                            В.Д. ДИРЕКТОРА  ИНСТИТУТА

Проф. др Владимир Петровић