Дом здравља „Др Милорад – Мика Павловић“

На основу члана 7. и 8. Посебног колективног уговора за здравствене установе чији је оснивач Република  Србија, аутономна покрајина и јединица локалне самоуправе („Службени гласник РС“ број 96/2019 и 58/2020 – Анекс I ), Дописа Министарства здравља број: 112-01-00556/2024-02 од 06.06.2024. године, Закључка Комисије за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-4415/2024 од 29.05.2024. године и Oдлуке директора Дома здравља "Др Милорад –Мика Павловић" Инђија број: 01- 1932 од 24.07.2024. године,  Дом здравља „Др Милорад –Мика Павловић“ Инђија расписује:

 

О Г Л А С

ЗА ПРИЈЕМ У РАДНИ ОДНОС

 

Ради попуне радног места Медицинске сестре / техничара у амбуланти у Служби за здравствену заштиту одраслих становника са кућним лечењем у Дому здравља „Др Милорад-Мика Павловић“ Инђија, примиће се у радни однос 1 /један / извршилац на неодређено време;

Опис послова:

  • планира и пружа услуге здравствене неге и подршке пацијентима, у складу са праксом и стандардима савремене здравствене неге, о чему води прописану медицинску документацију;
  • обавља медицинске мере код болесника у поступку неге, терапије, дијагностике и рехабилитације;
  • примењује прописану парентералну терапију и води евиденцују на прописаном налогу;
  • врши припрему болесника и асистира лекару при интервенцијама;
  • учествује у пријему болесника и обавештава лекара о стању пацијента;
  • припрема простор, медицинску опрему, инструменте и материјал за рад;
  • спроводи мере за спречавање интрахоспиталних инфекција;
  • учествује у набавци потребног материјала;
  • одлаже и уклања медицинских отпадна прописани начин;
  • обавља послове из области јавног здравља (здравствено васпитање, врши вакцинацију према епидемиолошким индикацијама, врши унос података у области здравствене статистике, води евиденције, врши узорковање материјала – брис или узорка крви);
  • по потреби иде у кућне посете;
  • врши наплату партиципације и наплату здравствених услуга које се не пружају на терет средстава обавезног здравственог осигурања,
  • учествује у процесу акредитације,
  • обавља и друге послове у домену своје стручне спреме по налогу непосредног руководиоца, односно директора.

 

Општи и посебни услови за обављање посла:

  • средње образовање медицинске струке;
  • општа здравствена способност;
  • познавање рада на рачунару;
  • стручни испит;
  • лиценца;

 

Потребно радно искуство:

  • најмање шест месеци радног искуства у звању медицинске сестре/техничара

 

Радно време износи 40 сати недељно.

 

Заинтересовани кандидати уз пријаву подносе:

  • оверену фотокопију дипломе о стеченом образовању;
  • оверену фотокопију уверења о положеном стручном испиту;
  • оверену фотокопију лиценце;
  • потврда о радном искуству након положеног стручног испита на пословима пружања здравствене заштите;
  • извод из матичне књиге рођених;
  • уверење о држављанству (не старије од 6 месеци);
  • доказ да се против кандидата не води кривични поступак због кривичног дела за које се гони по службеној дужности (не старије од 6 месеци);
  • лекарско уверење (подноси кандидат који буде примљен у радни однос);
  • кратку биографију;

 

Пријавом на оглас кандидат даје своју сагласност за обраду података о личности у сврхе избора за пријем у радни однос. Подаци се не могу користити у друге сврхе.

 

 Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се разматрати.

 

Текст огласа доставити Министарству здравља Републике Србије и Националној служби за запошљавање ради објављивања на web сајту.

 

Рок за подношење пријава је 8 (осам) дана од дана објављивања огласа на web сајту Националне службе за запошљавање.

 

 

Пријаву са документима којима се доказује испуњеност услова огласа доставити у затвореној коверти са назнаком „ за оглас“ на адресу:

Дом здравља „ Др Милорад – Мика Павловић „

Улица: Српскоцрквена бр. 5

22320 Инђија

      

                                                                                                 

в.д.Директор Дома здравља

Др  Драган Ђорђевић

Спец. гинекологије и акушерства