Na osnovu čl.7.stav.1 tačka 3 Posebnog kolektivnog ugovora za zdravstvene ustanove čiji je osnivač Republika Srbija, Autonomna pokrajina i jedinica lokalne samopuprave (,,Službeni glasnik RS“, br.96/19,58/20,135/22 i 2/24 ) u skladu sa Kadrovskim planom DZ Tutin za 2025. godinu, v.d. direktora Doma zdravlja Tutin raspisuje
O G L A S
Za prijem u radni odnos na neodređeno vreme sa punim radnim vremenom i to :
1) doktor medicine u hitnoj medicinskoj pomoći, u odeljenje hitne medicinske pomoći u službu opšte medicine ( jedan izvršilac )
2) doktor medicine izabrani lekar u zdravstvenu stanicu opšte medicine Ribariće u odeljenje opšta medicina u službu opšte medicine ( jedan izvršilac )
3) doktor medicine izabrani lekar u zdravstvenu stanicu opšte medicine Leskova u odeljenje opšta medicina u službu opšte medicine ( jedan izvršilac )
4) administrativi radnik ( kontista ) u odeljenje za ekonomsko-finansijske poslove u službu za opšte, pravne i ekonomsko-finansijske poslove ( jedan izvršilac )
Stručna sprema / obrazovanje:
- za doktora medicine u hitnoj medicinskoj pomoći :
Visoko obrazovanje:
- na integrisanim akademskim studijama, po propisu koji uređuje visoko obrazovanje, počev od 10. septembra 2005. godine, medicinski fakultet, (VII/1 stepen stručne spreme);
- na osnovnim studijama u trajanju od najmanje pet godina, po propisu koji je uređivao visoko obrazovanje do 10. septembra 2005. godine, medicinski fakultet, (VII/1 stepen stručne spreme).
Dodatna znanja / ispiti / radno iskustvo:
- stručni ispit; - licenca; - najmanje šest meseci radnog iskustva u zvanju doktora medicine; - poznavanje rada na računaru.
Opis poslova :
Vrši preglede, dijagnostiku i određuje način i vrstu lečenja. Ukazuje hitnu medicinsku pomoć u ustanovi i na terenu kod patoloških stanja prouzrokovanih oboljenjima, naglim i znatnim pogoršanjem hroničnog oboljenja ili pojavom komplikacija u toku bolesti. Učestvuje u edukaciji pacijenata za korišćenje aparata za oksigenoterapiju u kućnim uslovima. Vrši konsultacije sa nadležnim specijalistom. Upućuje pacijente na laboratorijsku, rendgen i eho dijagnostiku i na konsultativno - specijalističke preglede kao i na bolničko lečenje u stacionar Doma zdravlja ili u ustanove sekundarnog i tercijarnog nivoa i usklađuje mišljenje i predloge za nastavak lečenja. Vrši manje hirurške intervencije. Vrši mrtvozorstvo. Prema potrebi obaveštava dežurnu službu OUP- a. Prima telefonske pozive, vrši trijažu i daje savete pacijentima putem telefona. Vodi propisanu medicinsku dokumentaciju i evidenciju. Rad u smenama-turnusima. Učestvuje u obezbeđivanju neprekidne zdravstvene zaštite. Obavlja i druge poslove u okviru svoje struke po nalogu neposrednog rukovodioca i njemu odgovara za svoj rad.
- Za doktora medicine, izabranog lekara :
Visoko obrazovanje:
- na integrisanim akademskim studijama, po propisu koji uređuje visoko obrazovanje, počev od 10. septembra 2005. godine, medicinski fakultet, (VII/1 stepen stručne spreme);
- na osnovnim studijama u trajanju od najmanje pet godina, po propisu koji je uređivao visoko obrazovanje do 10. septembra 2005. godine, medicinski fakultet, (VII/1 stepen stručne spreme).
Dodatna znanja / ispiti / radno iskustvo:
- stručni ispit; - licenca; - najmanje šest meseci radnog iskustva u zvanju doktora medicine; - poznavanje rada na računaru.
Opis poslova :
Organizuje i sprovodi mere na očuvanju i unapređenju zdravlja pojedinca i porodice, otkrivanju i suzbijanju faktora rizika za nastanak bolesti, obavlja preventivne preglede i sprovodi zdravstveno -vaspitni rad. Vrši preglede, dijagnostiku i određuje način i vrstu lečenja pacijenata. Ukazuje hitnu medicinsku pomoć. Sprovodi kućno lečenje i palijativno zbrinjavanje pacijenata. Propisuje lekove, medicinska sredstva. i određene vrste medicinsko - tehničkih pomagala. Upućuje pacijente na laboratorijsku, rendgen i eho dijagnostiku i na konsultativno - specijalističke preglede kao i na bolničko lečenje u stacionar Doma zdravlja ili u ustanove sekundarnog i tercijarnog nivoa i usklađuje mišljenje i predloge za nastavak lečenja. Daje ocenu o zdravstvenom stanju pacijenata, utvrđuje dužinu privremene sprečenosti za rad i upućuje pacijente na ocenu radne sposobnosti odnosno invalidnosti. Vodi propisanu medicinsku dokumentaciju i evidenciju. Predlaže mere za unapređenje stručnog rada i poboljšanja efikasnosti u radu. Obavlja i druge poslove u okviru svoje struke po nalogu neposrednog rukovodioca i njemu odgovara za svoj rad.
Za administrativnog radnika ( kontistu ) :
Srednje obrazovanje:
- ekonomska škola, ekonomski tehničar (IV stepen stručne spreme)
Dodatna znanja / ispiti / radno iskustvo:
- poznavanje rada na računaru.
Opis poslova :
Vrši knjiženje izvoda sa žiro računa: prebačaj i isplate (plate, troškovi prevoza, jubilarne nagrade,dnevnice, ugovor o delu, registracija kola, ishrana, bolnička apoteka, gradska apoteka, energenti, naknada za materijalne troškove, dopunski rad, javni radovi preko lokalne samouprave, javni radovi preko nacionalne službe za zapošljavanje), porodiljsko bolovanje i bolovanje preko 30 dana. Fakturiše naloge voznog parka po pacijentima ( unos: JMBG,dijagnoza,kilometraža, relacija). Vrši likvidaturu dnevnog pazara. Vrši sravnjenje kartica prenosa sa Filijalom RFZO-a. Vrši kontrolu ispravnosti i likvidiranje ispravne blagajničke dokumentacije pre njenog kontiranja. Vrši slaganje kartica: stomatologije, primarne, sekundarne i gradske apoteke. Vrši knjiženje izlaznih faktura prema Filijali RFZO-a i osporenja. Vrši obračun PDV-a na preneta sredstva gradske apoteke i na plaćanje gradske apoteke.Učestvuje u izradi periodičnog obračuna i završnih računa u zajednici sa rukovodiocem finansijsko-računovodstvenih poslova i ostalim radnicima u knjigovodstvu. Prima preko knjige sve račune koji se prethodno zavedu u delovodniku i koji se odnose na Dom zdravlja. Svaki račun razvrstava i to račune koji se odnose na ekonomat, i to : životne namirnice, kancelarijski materijal, potrošni materijal i osnovna sredstva. Svaki račun nosi na potpis kod računopolagača. Posebno knjiži ulazne račune za gradsku apoteku, posebno za bolničku apoteku i treću knjigu za račune koji se odnose na ostale materijalne troškove. Za svaki račun kuca virman za isplatu. Svakog dobavljača zavodi u kompjuter, vodeći računa o broju žiro računa, kontrolnom broju (kojeg obračunava), datumu nastanka dužničko poverilačkog odnosa, valuti plaćanja i iznosu računa. Račune koji se odnose na gradsku apoteku odvaja po dobavljačima, na račune koji se odnose na lekove prioretetne liste i pomagala s tim što vodi računa o kontu, jer nije isto konto za lekove negativne liste i prioritetne liste i pomagala. To isto radi sa računima bolničke apoteke i ostalih materijalnih troškova. Kada završi sa kucanjem virmana iste sa računima nosi na potpis kod načelnika za ekonomsko-finansijske poslove i nakon toga na potpis direktoru ili drugom ovlašćenom licu. Kada računi budu potpisani, odvaja virmane po dobavljačima u zavisnosti na koje se lekove odnosi, a virmane za račune koje se odnose na ostale materijalne troškove predaje rukovodiocu finansijsko-računovodstvenih poslova i račune knjigovodstva na knjiženje u zavisnosti na koga se odnose. Po nalogu rukovodioca finansijsko-računovodstvenih poslova kuca i druge virmane za ostale uplate i prenos sredstava. Kuca virmane za osiguranje i registraciju svakog vozila.
Dokazi o ispunjavanju uslova za radna mesta tačke 1), 2) i 3):
- overena fotokopija diplome o završenoj školi sa kojom kandidat konkuriše,
- izvod iz matične knjige rođenih-venčanih ( original ili overena kopija ),
- uverenje o položenom stručnom ispitu ( ili overena fotokopija )
- overena fotokopija licence ili overena fotokopija rešenja o upisu u odgovarajuću komoru zdravstvenih radnika za traženi profil,
- uverenje o državljanstvu,
- kratka poslovna biografiju sa navedenom adresom i kontakt telefonom.
Dokazi o ispunjavanju uslova za radno mesto tačka 4):
- overena fotokopija diplome o završenoj školi sa kojom kandidat konkuriše,
- izvod iz matične knjige rođenih-venčanih ( original ili overena kopija ),
- uverenje o državljanstvu,
- kratka poslovna biografiju sa navedenom adresom i kontakt telefonom.
Trajanje radnog odnosa : neodređeno vreme.
Radno vreme : puno radno vreme.
Mesto rada : Tutin
Rok za podnošenje prijave ističe 8-og dana od dana objavljivanja oglasa na internet stranici Nacionalne službe za zapošljavanje i oglasnoj tabli Doma zdravlja – Tutin.
Lice zaduženo za davanje obaveštenja o javnom konkursu je Birsena Muković, dipl. pravnik.
Prijave slati na adresu : Dom zdravlja – Tutin, Tutin, ul. Bogoljuba Čukića br. 12, 36320 Tutin, sa naznakom ,, oglas za prijem u radni odnos “ ili lično dostaviti u pisarnicu u službi za opšte i pravne poslove Doma zdravlja – Tutin.
Javni oglas objaviti na oglasnoj tabli Doma zdravlja – Tutin, kod Nacionalne službe za zapošljavanja i web sajtu Ministarstva zdravlja Republike Srbije.
Prijava ( sa navedenim dokumentima po javnom oglasu ) koja se šalje putem pošte, smatra se da je predata u roku :
- a) ako Dom zdravlja –Tutin primi prijavu pre nego što rok javnog oglasa istekne;
- b) ako je prijava predata preporučenom poštom, kao dan prijema prijave u Doma zdravlja – Tutin smatra se dan kada je predata poštanskom operateru.
Prijava i dokumenta po javnom oglasu uz prijavu se ne vraćaju kandidatu nakon završenog konkursa i donete odluke o izboru kandidata.
Neblagovremene i nepotpune prijave (ne sadrže navedena tražena dokumenta) neće biti uzete u razmatranje.
v.d.direktora
dr.sci.med. Kemal Ćorović